Kajaanin lentokentän valmistelua

<< < (2/5) > >>

karik:

Hyvä nyt saadaan kuopioon uusi torni hienolta näyttää

Tattis. Niin kyseessä on henkilökohtainen testiprojekti X-Planelle. Julkaisua ei ole luvassa, ainakaan lähitulevaisuudessa. Jos Jari tai joku muu haluaa näitä minun malleja EFKU FSX-version päivitystä varten, eiköhän se järjesty.

Kuvien tarkoitus on innostaa teitä muita harrastajia tarttumaan kiinni työkaluihin ja tutustumaan lisäosien tekemiseen. Että saataisiin uutta verta sceneen. Tämä on oikeasti helppoa ja hauskaa puuhaa. Minä aloitin tämä hommat 15 vuotta sitten ja senaikaisiin välineisiin verrattuna tulosta syntyy nyt nopeasti ja pienellä vaivalla. Netistä löytyy vinkkejä ja apua aina ja työvälineet ovat todella helppokäyttöisiä. Aloituskynnys on matalammalla, kuin koskaan ennen eli rohkeasti vaan mukaan.

TaiFun:
Millä ohjelmalla kannattais alotella?

ToniH22:

GMax, Itse käytän Abacus Scenery Apprenticea, se on helpompi kuin tuo Gmax, mutta on vaan maksullinen.

karik:

Riippuu, mitä haluaa tehdä. Työkaluja on monenlaisia moneen eri tarkoitukseen. Kannattaa aloittaa vaikka lukemalla FSDeveloper, FSInsider ja Microsoft Flight Simulator Developer Resources sivustojen sisältöä. FS2004:n(?) ja FSX Pron asennuslevyiltä löytyy ohjelmistokehityspaketti eli SDK johon on hyvä tutustua.

TaiFun:
Mitähän hinta luokkaa tuo Abacus scenery on? Kiinnostais myös tehä koneille paintteja.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page