Freeware löytöjä . . .

<< < (2/108) > >>

Wanhis:
Hei . . . eikös se Jyväskylän photoscenery pitäny jo loppua . . . . . olaanhan tässä jo lennetty jonkin matkaa . . . . .

[ Attachment not found - or removed ]

Miten täällä nyt koko ajan on sen näköistä niinkuin olis joku photoscenery alla . . . . .  Mennäänpä muuallekin katsomaan . . .
Vaikkapa Lappiin . . . . Slewillä vaan summissa johonkin erämaahan . . . . ja tämöistä sielläkin on:

Taidanpa pitää tämän lisäosan koneella . . . näppärää, photosceneryt joka paikkaan

Kyseessä on " Photoreal Vegetation Ground Texture Set " joka sisältää kaikki vuodenajat paitsi aivan keskitalvea ei ole, se näkyy defaultina . . . tämä on Fs 2004:seen ja linkki on tuossa alla jos jotain kiinnostaa käydä katsomassa.
http://simviation.com/fs2004scenery111.htm

kummis:
Tuohan näyttää tosi hienolta ja realistiselta. Lataanpa ja kokeilen tuota Jarin löytämää lisäosaa.

Tyypillistä minulle on, että epäilen tuon syövän frameja liikaa FS 2004:ssä...katsotaan kuinka käy.

yES

jaro:

Tyypillistä minulle on, että epäilen tuon syövän frameja liikaa FS 2004:ssä...katsotaan kuinka käy.

Mulla ei ainakaan framet huonontunut yhtään tuon lisurin myötä.

kummis:
Asensin ja testasin pari tuntia tuota Jarin löytämää tekstuurilisäosaa eri puolilla maailmaa ja Suomea.

Erinomaiselta näyttää. Vertasin mm. photosceneryihin eri vuodenaikoina ja eri paikoissa ja nuo PVGTS- tekstuurit ovat paljon lähempänä aitoa ilmakuvaa kuin simun defaultit.

Loistava ja ilmainen lisäosalöytö. Suosittelen kaikille! Itse pidän tämän asennettuna. Muistakaa ottaa kopio scenery/worldd/testuresta jonnekin varmaan paikkaan ennen uusien tekstuurien asentamista, Jos ei ole tyytyväine, voi palauttaa vanhat.

Frametestieni mukaan eivät huononna frameja, tosin lähes kaikki testipaikkani sijaitsevat simun maailmassa lentokentillä, niiden lähellä tai photosceneryalueilla.

yES

Wanhis:
Pakko laittaa vielä yksi kuva tästä . . . . Välillä tuo PVGTS heittää niin,  hemm . . .  hienoa ja aidon näköistä maisemaa, että simun lentokoneet rupeaa jo näyttämään " kököiltä " yleensähän se on mennyt juuri päinvastoin, että maisema jää kakkoseksi. Tosin tuo Convair kyllä sopii tuohon kuvaan. Tässä on lähdetty Ivalosta. Kelinä on Heavy Weather.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page