Flygfilmer

<< < (3/4) > >>

Nexus82:
Har sett Austrian B777 i bluray-kvalitet som är gjord av Pilot's Eye.
Grymt skön besättning, som enbart pratar tyska dock (filmen är gjord av tyskar, engelsk textning finns med).

Den var väl okej, i närheten av ITVV's avancerade kunskapsnivå är den inte men man blir ju inte besviken heller å andra sidan.
Filmtekniskt är den på en mycket hög nivå, HD-kvalitet är aldrig fel och de som gjort filmen är skickliga yrkesmän så produktionen känns proffsig.
Som avslutning bjuds man på bloopers där piloterna sagt fel eller helt kommit bort sig när de skall förklara något. Ett roligt inslag  

WAR har en titel som man "måste" se om man är tekniskt intresserad. Det är Swiss MD11, som är ruskigt välgjord och inkluderar 5 stycken avsnitt med cockpitgenomgångar, av samma besättning men om olika system.

mgerner:

WAR har en titel som man "måste" se om man är tekniskt intresserad. Det är Swiss MD11, som är ruskigt välgjord och inkluderar 5 stycken avsnitt med cockpitgenomgångar, av samma besättning men om olika system.

Hur välgjord är den om man jämför med deras andra produktioner eller t.ex. ITVVs?

jouko:
Swiss MD-11 är min favorit i alla kategorier (utom flygingenjörens genomgång men den kan man hoppa över).
Lite lång är den men underhållande. Landningen i LSZH tidigt på morgonen är mycket bra gjort.
/J

mgerner:

Swiss MD-11 är min favorit i alla kategorier (utom flygingenjörens genomgång men den kan man hoppa över).
Lite lång är den men underhållande. Landningen i LSZH tidigt på morgonen är mycket bra gjort.
/J

Då kanske man ska titta lite mer på den och eventuellt överväga ett köp, även om jag inte direkt är ett MD-11 fan 

Nexus82:

Då kanske man ska titta lite mer på den och eventuellt överväga ett köp, även om jag inte direkt är ett MD-11 fan 

Det gör inget, man brukar dock bli det efteråt. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page