Apple iPad

(1/132) > >>

svirkkul:
Apple iPad

-1GHz Apple A4 prosessori
-paksuus 0,5" paino 700g
-9,7 IPS -näyttö
-16-64GB kapasiteettia
-10 tuntia akkua, yli kuukausi stand-by
-N-luokan Wi-FI
-iPhone softat sellaisenaan
-Bluetooth 2.1 + EDR
-koti-nappi
-Dock-connector
-GSM micro-sim
-Unlocked
-Hinta jenkeissä 16Gb 499usd 32Gb 599usd 64Gb 699 + 3G 130usd
-Eurooppaan vasta kesällä

keyboard dock
- ipad:n liitettävä näppäimistö

edit: lisätietoja http://www.apple.com/ipad/

Vesiklosetti:
Eihän siitä pääse mihinkään, Ipad kyllä kiinnostais...Mutta: 9,7" näyttö!

Laite on varmasti loistava ja siitä löytyy kaikki iHyvät ja iHuonot puolet. Näytön koon ja laitteen painon luen paljon ennemmin huonoksi. Omana haaveena olisi laite, jolla voin toteuttaa seuraavaa:

Aamulla menossa töihin (asun siis Göteborgissa)
->lataan iBooksista päivän Aamulehden (lataus langattoman netin, 3G tms. kautta)
->joutuisa bussimatka 

Miten täydessä aamubussissa luen tuota liki jättimäistä näyttöä samalla kun koitan epätoivoisesti pysyä pystyssä jugoslaavin kaahatessa viimeistä päivää? Kun joku mahdollistaa tämän kaiken, luovun Metrosta.

Hienoinen pettymys näin ensituntumalta, ehkä minun pitää vain odottaa Ipad Nanoa?

karik:

Apple iPad.

Aikalailla odotusten mukainen peli. Tekniikka tuntuu olevan kypsä jokapojan kosketusnäyttölaitteille ja netin digisisältökaupoille. Apple näytti oivallista esimerkkiä iPhonella ja iTunes Storella. Ja nyt tuli iPad joka yrittää laajentaa konseptia uusien kohderyhmien ulottuville. Minäkin tiedän joukon ihmisiä jotka ovat innolla odottaneet "isoa iPhonea". Mm muusikoita, DJ/VJ:tä jotka haluavat hipelöimällä hallittavan ohjainlaitteen ja joka ei kaatuile tai vaadi buuttailua kesken esityksen. No ensimmäisen sukupolven koneessa saattaa olla lastentauteja mutta Applella on ollut viime aikoina hyvin kärsivällisyyttä hioa laitteet ja palvelut toimiviksi ennen julkaisua… Hinta on houkutteleva.

OT. 8 vuotta foorumilla ja 1000 viestiä mittarissa.

svirkkul:
Miksi et osta jotain 4" näyttöistä älypuhelinta?

Kieltämättä nyt on tunne että en mä tuollaista tarvi mihinkään mutta vuosi kaks niin ihmettelen miten pärjäsin ilman. Mä vähän luulen että kun jenkkisanomalehdet ja kustantamot alkaa painamaan isolla vaihteella lehtiä ja kirjoja näihin ipadeihin niin sama vyöryy aikanaan eurooppaan.

Tuollainen autoon ja navigon päälle Siinä on citymaasturi ja bimmeri kuskit tomtomeineen ihmeissään  

PeteL:

Tuollainen autoon ja navigon päälle Siinä on citymaasturi ja bimmeri kuskit tomtomeineen ihmeissään  

Ja -30 astetta pakkasta 

Navigation

Up one level

Next page