Apple iPad

<< < (66/132) > >>

VilleOjala:
4G-verkon nettitikuissa suurin ongelma lienee tällä hetkellä se, että tikulla voi puolentunnin käytön jälkeen paistaa vaikka munakasta, jonka jälkeen tikku pudottaa nopeudet 3G-verkon tasolle.  Nähtäväksi jää, miten uusi iPädi kestää 4G-verkon kuormitusta.

4G-verkkoahan on tällä hetkellä useammalla paikkakunnalla Dual Carrier -verkon muodossa. Uusimpia LTE-verkkoja löytyy tällä hetkellä Helsingin lisäksi ainoastaan joissain isommissa kaupungeissa.

Vesiklosetti:
Uuden iPadin LTE ei välttämättä toimi Suomessa:
http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/tata+apple+ei+kertonut+uuden+ipadin+nopea+4gyhteys+ei+toimi+suomessa/a787849

erkki.pulkkinen:

* 9,7" retina näyttö, 2048*1536pix eli kuvanlaatu on sama kuin valokuvissa

Sattus vaan keksimään mitä iloa tuosta resoluutiosta on.
Mulla on 15,4" läppärissä 1920*1200px, eikä siitä 2-luokan medikaalilla erota millään enää yksittäistä pikseliä. Windows käytössä olen havainnut että toisen läppärin 1680*1050px resoluutio on parempi 15,4" tuuman näytölle (molemmat Dellin koneita).
Toinen esimerkki on tuo 5,3" kännykkäni, jossa on 1280*800px, vähemmällä pärjää aivan yhtä hyvin eikä eroa edes huomaa.
Tietysti onhan sillä resoluutiolla kiva kehua, mutta siihen se jääkin.

svirkkul:

Sattus vaan keksimään mitä iloa tuosta resoluutiosta on.
Mulla on 15,4" läppärissä 1920*1200px, eikä siitä 2-luokan medikaalilla erota millään enää yksittäistä pikseliä. Windows käytössä olen havainnut että toisen läppärin 1680*1050px resoluutio on parempi 15,4" tuuman näytölle (molemmat Dellin koneita).
Toinen esimerkki on tuo 5,3" kännykkäni, jossa on 1280*800px, vähemmällä pärjää aivan yhtä hyvin eikä eroa edes huomaa.
Tietysti onhan sillä resoluutiolla kiva kehua, mutta siihen se jääkin.

Ihan varmasti pärjää mutta kyllähän sä tiedät, aina tarvii olla vähän parempaa. Sama homma kameroissa, miksi ihmiset ostaa 16Mpix pokkareita kun 3Mpix pokkarilla tekee jo kymppikuvia? Miksi ostaa turbo Saab kun syöksysämpylälläkin pääsee perille?

Jos joskus tuo tulee hankittua niin enään ei tarvi alle A5 valokuvia tilata kun lankussa on sama tarkuus ja värintoisto

diizei:

Jos joskus tuo tulee hankittua niin enään ei tarvi alle A5 valokuvia tilata kun lankussa on sama tarkuus ja värintoisto

No mikäpäs siinä jos ei ole pikkurahan puutetta. Mielummin sitä lähettää sukulaisille kuitenkin valokuvia postikortissa kuin ipädejä.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page