Apple iPad

<< < (78/132) > >>

odo:

Häh, voe prkl.. Eikö iPadilla (2) voi tehdä wifi-hotspottia??

iOS 6:ssa.

dera:
Määkin viimein sorruin ja ostin iPadin. NYC UWS Apple Storesta lähti hintaan 499USD tuo 16-gigainen wifi-only malli. Tähän asti se on toiminut lähinnä Spotifylaitteena ja Angry Birds-tukiasemana.
Vielä en ole keksinyt, miksen nappaa X220 Lenovoa esille jos haluan jotain kehittävää tehdä. Esim yhtään pidempien tekstien kirjoittaminen on ergonominen katastrofi, mutta kyllähän tuolla nettisurffailu onnistuu ihan tyydyttävästi.

Katsotaan tykästynkö vai työnnänkö kiertoon.

Apple Storessa on kyllä tyyliä, siitä täydet pisteet Applelle. Äkkiä väittäisin ehkäpä sujuvimmaksi retail ostokokemukseksi mitä vastaan on tullut.

Jerkkeri:

Täytyy lisätä vielä, että suojakalvon hommaamalla näyttö vain himmenee vähän! Suosittelenpa siis kalvon hommaamista polarisoitujen lasien omistajille.

Jep. Kolmosessa lennolla kyllä näyttö pimenee aivan totaalisesti  pystyasennossa ja polarisoiduilla laseilla.

Starchild:
Näin se tekee, jos ei ole suojakalvoa päällä. Mulla on Belkinin Transparent Overlay ja sen kanssa näkee pystyssä olevasta pädistä myös polarisoiduilla laseilla. Tummenee hieman, muttei pimene kokonaan.

tare:
Minä olen (tai olin) vannoutunut PC mies. Päätin joskus, että en osta koskaan Applen värkkejä.

Nyt minulla on kumminkin IPad3. On ollut jo tunnin ajan. Käyttöönotto oli tehty helpoksi. Kirjoitan tätä juuri tuliterällä laitteella.
Näyttö on todella tarkka. Vaikka teksin säätää pieneksi, se on silti luettavaa.

Olen yllättynyt.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page