Apple iPad
erkki.pulkkinen:
Minä olen (tai olin) vannoutunut PC mies. Päätin joskus, että en osta koskaan Applen värkkejä.
Nyt minulla on kumminkin IPad3. On ollut jo tunnin ajan. Käyttöönotto oli tehty helpoksi. Kirjoitan tätä juuri tuliterällä laitteella.
Näyttö on todella tarkka. Vaikka teksin säätää pieneksi, se on silti luettavaa.
Olen yllättynyt.
Onneksi olkoon!
Oisko tuossakin Samsungin tekemä paneeli, minulla ainakin on
tare:
Mistä näkee näyttöpaneelin valmistajan ?
Jos käyttää jonkin muun palveluntarjoajan sähköpostia, IMAP/ POP. Niin mitkä ovat lähtevän postin SMTP asetukset silloin ? Tulevan postin sain jo toimimaan.
tare:
Mistä näkee näyttöpaneelin valmistajan ?
Jos käyttää jonkin muun palveluntarjoajan sähköpostia, IMAP/ POP. Niin mitkä ovat lähtevän postin SMTP asetukset silloin ? Tulevan postin sain jo toimimaan.
Tuo iCloud SMTP palvelin vähän hämäsi. Lähtevän postin palvelimeksi tulee tietenkin oman operaattorin palvelin
jannev:
Tuo iCloud SMTP palvelin vähän hämäsi. Lähtevän postin palvelimeksi tulee tietenkin oman operaattorin palvelin
Ei välttämättä: myös sitä iCloudin (tai vaikka Gmailin, jos sitä käyttää) SMTP:tä voi käyttää. Paremmin perillä olevat korjannevat jos olen ihan hakoteillä, mutta ainakin joskus ammoisina aikoina operaattoreiden SMTP:t toimivat käsittääkseni jossain määrin yleisesti vain niiden omista verkoista (mutta ilman kirjautumista). Eli jos olit vaikka Saunalahden asiakas, Saunalahden SMTP toimi kotona Saunalahden verkosta ihan OK, eikä SMTP-palvelimelle tarvinnut erikseen kirjautua lähettääkseen sähköpostia. Mutta jos otit laitteen vaikka lomareissulle mukaan ja käytät WLANia joka käyttääkin toisen operaattorin verkkoa, ei tuo Saunalahden SMTP välttämättä toiminut. Tällöin voi käyttää vaikka Gmailin tai iCloudin SMTP:tä, joka vaatii kirjautumisen (ja pyrkii sillä osaltaan estämään roskapostituksen), mutta toimii mistä tahansa verkosta.
tare:
Tarkennan. Minulla on Soneran verkko. Kun laitoin lähteväksi palvelimeksi: mail.inet.fi. Niin kaikki toimii hienosti.
Navigation