Ivap kaatuu/Ivap kysymyksiä

<< < (20/27) > >>

erese:

Ainakaan EU11 serveri ei äsken hyväksynyt sisään. Sen sijaan käsin valittu serveri EU1 toimii mainiosti. Salasanoja ei ole nollattu.

Olen kokeillut kaikki servut läpi ja jokainen herjaa että no such vid/password? Sen jälkeen resetoin tiedot kun eivät kerran kelpaa eikä mitään ole sähköpostiini tullut 

EDIT: Nyt toimii kun vihdoin tulivat pitkällä viiveellä tiedot perille  Tuli myös ilmoitus että salasanat olisi resetoitu IVAO:n toimesta toistamiseen eli siinä selitys

tumpelo:
Missähän meikäläisellä mahtaa olla vika, kun muut koneet ei näy? Tuossa äsken Helsingistä lähtiessä oli kyllä kentällä muitakin ihan mukavasti, mutta koneita ei näkynyt labelit vain vilisi silmissä. MTL asennettu kokonaan, ivapin asetuksista on online traffic käytössä.

FSX alla ja uusin ivappi.

Juhozzz:

Missähän meikäläisellä mahtaa olla vika, kun muut koneet ei näy? Tuossa äsken Helsingistä lähtiessä oli kyllä kentällä muitakin ihan mukavasti, mutta koneita ei näkynyt labelit vain vilisi silmissä. MTL asennettu kokonaan, ivapin asetuksista on online traffic käytössä.

Sieltä FSX:n omista asetuksista piti muistaakseni säätään koneiden varjot päälle tai pois. En muista kumpi, mutta selvinnee teikäläiselle pistämällä se toinen vaihtoehto niistä. 

Donald:
Mistäköhän johtuu, että en kykene vastaanottamaan kaikkia unicom-viestejä, joita muut lentäjät lähettävät? Huomasin tämä pitäessäni siskoni avomiehen kanssa ns. lentoviikon. Itse olin rullaamassa Oslossa kohti kiitotietä 19R ja siskoni avomies oli lentämässä Luulajasta Arlandaan. Samaan aikaan Norwegianin 737 ilmoitti suorittavansa pushbackin portilta 38 Oslossa, eli noin mailin päässä minusta. Siskoni avomies kyllä sai pushback-ilmoituksen Perämeren ylle, mutta minä en saanut ollessani näköyhteyden päässä?

Lauri FIN918:

Kuten Juha jo totesikin fsx(oliko jopa display tjsp.) asetuksista "cast aircrsft shadow on ground" pois.

Lauri

Navigation

Up one level

Next page

Previous page