Uutta myllyä hankkimassa II
Ilari R. Lehtinen:
Nyt kun on tästä aktivoinnista puhetta niin kysyn minäkin.
Kesän lopussa tai joskus olisi tarkoitus hommata SSD-levy elikkä tarkoittaa sitten Windows 7:n uudelleenasennusta. Tässä koneessa on huollossa asennettu OEM-käyttis ja koodi on tuossa koteloin seinässä, mutta mulla ei ole sen käyttiksen asennusmediaa itselläni.
Olisiko se pitänyt saada koneen hakemisen yhteydessä ja voinko sitä vielä käydä pyytämässä?
Ja tuon koodinhan nyt pitäisi sitten käydä vielä uudelleen, vaikka joutuisinkin soittamaan Microsoftille vielä?
matozzu:
Nyt kun on tästä aktivoinnista puhetta niin kysyn minäkin.
Kesän lopussa tai joskus olisi tarkoitus hommata SSD-levy elikkä tarkoittaa sitten Windows 7:n uudelleenasennusta. Tässä koneessa on huollossa asennettu OEM-käyttis ja koodi on tuossa koteloin seinässä, mutta mulla ei ole sen käyttiksen asennusmediaa itselläni.
Olisiko se pitänyt saada koneen hakemisen yhteydessä ja voinko sitä vielä käydä pyytämässä?
Ja tuon koodinhan nyt pitäisi sitten käydä vielä uudelleen, vaikka joutuisinkin soittamaan Microsoftille vielä?
Ei tarvitse soittaa, koska osat pysyvät samana. Median voit vaikka imuttaa netisä ja polttaa itse, koska laillinen lisenssi sulla on.
Kreeta:
1. Ei käynnisty, koska vanhat ajurit eivät toimi uudessa kokoonpanossa.
2. Haluaa jokatapauksessa uudelleenaktivointia, koska moni osa on muuttunut.
Eli asenna vaan uusiksi, mutta varaudu soittamaan Microsoftin puhelinaktivointirobotille jos ei suostu aktivoitumaan.
Vaihdoin pari vuotta sitten koneeseen kaikki muut osat paitsi kovon ja dvd-aseman eikä winu vaatinut aktivointia vaikka siitä etukäteen varoiteltiinkin.
matozzu:
Vaihdoin pari vuotta sitten koneeseen kaikki muut osat paitsi kovon ja dvd-aseman eikä winu vaatinut aktivointia vaikka siitä etukäteen varoiteltiinkin.
Eli winukka oli kokoajan asennettuna kovalevylle?
Kreeta:
Eli winukka oli kokoajan asennettuna kovalevylle?
Juu, joitain ajureita (ainakin näyttiksen) vaan poisteltiin ennen osien vaihtoa.
Navigation