Kvällens ATC på Vatsim
kpf93:
Det får du så gärna dock blir det ingen träning för min del förens jag får en mentor för S3, men när det väl är dags för app får du så gärna störa mig (eller sitta torn på landvetter kanske ).
Om jag klarar checkouten vill mena, haha.. Nej det ska nog inte bli några problem
kpf93:
Tackar för all trafik som kom, klarade checkouten "HappySmile"
Johan Grauers:
Gött jobb, fick du mkt att göra? Min checkout var verkligen så mycket jag bara klarade av (fick in Oskar på helikopter också mitt i alltihop, något jag aldrig tränat), var din lika kul?
Föresten så får jag ta tillbaka det där om flyga på min träning,du kan nog flyga rätt snart eftersom jag fick en mentor idag
kpf93:
Gött jobb, fick du mkt att göra? Min checkout var verkligen så mycket jag bara klarade av (fick in Oskar på helikopter också mitt i alltihop, något jag aldrig tränat), var din lika kul?
Föresten så får jag ta tillbaka det där om flyga på min träning,du kan nog flyga rätt snart eftersom jag fick en mentor idag
Den där Oskar, han fick hydrolics fail och kunde inte taxa av banan så en fick gå runt, sen lyfte han och kommer tillbaka med Emergency, men det gick bra
Men vad trevligt, då ska jag bli en plåga under träningen.
fredde:
Det är bra att det händer mycket roliga saker på VATSIM,
men denna tråd heter "Kvällens ATC på Vatsim" så det skulle vara bra om vi håller oss till det......
Specifika detaljer om event och träningar kan vi diskutera på resp tråd, det blir enklast och redigast så om man är intresserad av vad det är för atc på Vatsim ikväll.....
Navigation