Uusin hankintani

<< < (95/131) > >>

PerttiLode:
http://irissimulations.com/home.php
tuolta pitäisi löytyä päivitys Spartan C-27J  (v.2.1)
en ole itse vielä kokeillut, mutta ei maailmaakaan päivässä tehty

cabpilot:
F/A-18E Superbug $26,30 & DHC-6 Twin Otter $17,97. 

http://www.pcaviator.com/store/home.php?cat=705

Wanhis:

Tuli tuossa käytyä Kauhavalla . . siis oikeasti. Siellä keskustassa on isossa lasivitriinissä Saab Safir lentokone muistomerkkinä. Näytti yllättävän isolta siellä lasitalossaan. Pitkään olen harkinnut ostaa Saab Safirin simuun ja kun tuo P.Lode:kin rankkasi SibbWingsin Safirin toiseksiparhaaksi lisäosaksi niin eipä siinä muuta kuin Saab ostoksille vaan.
Sim-Marketistahan tuo löytyy ja siinä paketissa tuleekin sitten näppärästi omat versiot sekä FS9 että Fsx:ään, eli kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Yllättävän pienikokoiset Zipit sieltä tuli imuroitavaksi mutta eipä se ainakaan koneen laatua tunnu haittaavan, laatu nimittäin on aivan huikea.

Luukkua ja ikkunaa aukeaa jos jonkinlaista, pilotin animaatiot ovat parhaat näkemäni jne. En nyt rupea näitä juttuja tässä sevittelemään tarkemmin. Kaikinpuolin tämä lienee kone jonka hankkimista ei kannata kummemmin harkita, nimittäin tämän lisäosan laatuun et tule pettymään.

Lensin koneen Kauhavalta Menkijärvelle. Vähän siellä purjelento-porukka katteli kun meikäläinen tuli sinne Saab Safiirilla!

Tässäpä olen parkissa ovi auki ja kahtelen pihalle!

Harvaa paywarekonetta voi lentää kolmella ruudulla minun esihistoriallisella tietokoneellani. Tätä Saab Safiria voi! Kuinka he ovat saaneet siitä noin vähän frameja syövän, vaikka se on hieno kuin mikä? Uskomatonta!

PerttiLode:
Jollet ole vielä huomannut niin sitä kartiinia katossa voi vetää hiirellä että se suojaa auringon paisteelta, ei mikään tärkee juttu mutta mukava kuitenkin.

Wanhis:

Jollet ole vielä huomannut niin sitä kartiinia katossa voi vetää hiirellä että se suojaa auringon paisteelta, ei mikään tärkee juttu mutta mukava kuitenkin.

Jaa, pitääpä koittaa . . . mistäköhän sen moottorinsuojan saa auki?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page