Uusin hankintani

<< < (96/131) > >>

PerttiLode:

Jaa, pitääpä koittaa . . . mistäköhän sen moottorinsuojan saa auki?

Shift+E+4
Noi räppänät moottorin kummallakin puolen saa auki Ctrl+Shift+V ja kiinni Ctrl+Shift+C

PerttiLode:
Pitihän se Wilga käydä ostamassa ja kyllä siinä on sitä jotain mitä ei sormella voi osottaa mutta siellä kuitenkin on.
Eikä ole hinnalla pilattu
Olisi ollut vain kellukekone mukana, noita suksia kun ei paljon tarvii.

cabpilot:
Razbamin alesta T-2 Buckeye 15 taalalla ja PC Aviatorin alesta Virtavian F11F-1 Tiger 10,77 taalalla. 

Wanhis:

Tuolla hyllyssä minulla tapaa olla näitä "korkkaamattomia" boxeja joita aina silloin tällöin otan käyttöön. Nyt juhannuksen kunniaksi muovit sai lähteä tämmöisen boxin päältä: Just Flight Panavia Tornado.
Tämä on melko iäkäs lisäosa jonka sopivuus on Fs 2002, Fs2004 ja CFS3. Eipä siinä mitään kun se on maksullinen niin siltä voi odottaa jotain särmää ja yritystä. Jos ei muuta niin ainakin boxi ja levy on hienoja mutta tälläkertaa on kyllä itse konekin. Ohessa muutamia kuvia:

Panavia Tornado Porissa!

Erilaisia herkullisa maalauksia on paljon erilaisia . . .

Jälkipolton liekit ovat harvinaisen hyvän näköiset ja onnistuneet.

Tornado Avsimin logoilla! Aika makee . .

2-D Cokpit on tavanomainen ja siinä onnistuu normaalit suunnistus ja mittarilento toimenpiteet. Hud näyttö voidaan myös kytkeä päälle ja siinä on kaksi ei kirkkautta ja väriä. Autopilotti näkyy alimmaisena. Tutkassa liikkuu jotain maastoa mutta lähinnä se on vain koristeena.

Virtual cokpit on melko hieno mutta nappulat eivät toimi täällä. Tässäkohdin näkyy lisäosan ikä parhaiten.

Kyllä minä tästä tykkään. Tuo siipien nuolikulma muuttuu samalla kun säätää flapseja. Alla olevassa kuvassa siivet ovat taka-asennossa ja siitä on sitten kaksi asentoa leveämmälle. Lopuksi tulevat sitten vielä flapsit ja solakot jos vielä painelee nappia. Tällä pystyy lentämään melko hitaastikin kun levittää siivet auki. Tuossa näkyy tankkauspuomi. Ymmärtääkseni tässä on mukana myös tankkerikone ja ilmatankkausmahdollisuus mutten ole siihen puoleen vielä perehtynyt.

PerttiLode:
Tuo tankkausputki pitäisi mennä alas jollakin nappikomennolla. menee ainakin muissa Tornadoissa mitä olen kokeillut

Navigation

Up one level

Next page

Previous page