777-300ER kokkariprojekti
Makoy:
Se on yksi vaihtoehto, mut toisaalta mua ei sit enää paljon kotona näkyisikään.
Onhan se bueno jos simu on kotona, niin voi hypätä nopeesti puikkoihin kun siltä tuntuu.
Kyllä se tohon nurkkaan mahtuu, pitää sit jossain vaiheessa ostaa yksi ST tykki ja heittää se
overheadin päälle, se hoitaa ton maisema visuaalin.
Tiedoksi muuten 737 rakentajille, et huomasin mycockpitissä ilmaisen simusoftan joka näyttää tosi pätevältä.
http://www.mycockpit.org/forums/showthread.php/18345-Need-testers-for-737-systems-simulator-software?p=105666#post105666
marco
Transisto:
Kotikäyttöön kannattaa harkita myös muita vaihtoehtoja kuin Short Throw-tykin käyttöä, koska simulaattorin ja tykin väliin pitää saada vähintään metri pari väliä.
Muussa tapauksessa resoluutio/pikselikoko tulee ongelmaksi. Riippuu tietysti siitä kuinka ison kuvan tykistä haluaa ulos.
Kotiohjaamokäytössä, pienessä tilassa 3 x isokokoinen lcd + triplehead on mielestäni parempi ratkaisu.
Makoy:
Mä olen mietiskellyt eri vaihtoehtoja ja toi tykkiratkaisu olis se mun juttu.
Saan sen laitettua 2 metrin päähän seinästä ja kuvan leveys tarviis olla 160-180cm.
Oma kuono olis seinästä n.1 metrin päässä tai voi olla et sais pidemmällekkin jos tarvii.
Noissa näytöissä jää ne karmit mun mielestä ikävästi ja jos näyttöjä ajattelisin, niin sit pitäis olla
2X 42" töllö, että peittäis koko etualan.
Toi T7:kan MIP kun on 162 cm.
Marco
Makoy:
terve,
No niin, nyt on 15" lcd simussa, otin etukehyksen pois niin sai lähemmäksi mippiä.
Imasin ton FreeFD:n, ainakin näin aluksi olis tarkotus käyttää sitä mittareihin.
Tuli ongelma ton altimeterin kanssa, kun se ei suostu liikkumaan ylöspäin, et sais sen keskelle kehystä.
Muut mittarit saa kyllä hyvin liikuteltua.
Onko joku leikkinyt tämän kanssa, jos on niin saako ton hoidettua jotenkin vai onko se bugi?
Toinen juttu mitä huomasin, niin toi ohjelma nähtävästi kannattaa olla ihan eri koneella,
Kokeilin simuilun aikana vaihdella eicaksen modeja, mut eipä näy vaihtavan, muuten kyllä ennen lentosessiota.
Jos joku tietää tosta jotain, niin tänkiu veri meni
Marco
[ Attachment not found - or removed ]
B2 eläkkeelä:
Moi kyllä se siitä lähtee,mulla on ohjelmana http://www.sim-avionics.com/ on kyllä maksullinen mutta hyvä.//jouni
[ Attachment not found - or removed ]
Navigation