Gran Turismo 5 - Keskustelua & Kuvia

<< < (2/55) > >>

OttoPOI:
On kyllä älyttömän nätin näköinen tuo vitonen  Eroaako ajamispuoleltaan esim. GT4sta?

Pe7e:

On kyllä älyttömän nätin näköinen tuo vitonen  Eroaako ajamispuoleltaan esim. GT4sta?

On se kyllä. "Ajotuntumaltaan" vai muuten? On se kyllä yhtä tiukkaa kamaa kuin ennenkin, jos jotain muuttunut niin tod näk vaan parempaan suuntaan. Meinasi hermo mennä kun ei meinannut Lotus Elise pysyä hanskassa alkuunkaan Top Gearin testiradalla...

Pari rallikuvaa vielä...

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Karkkinappula lipsahti...
[ attachment removed ]

Tuo photo mode on muuten kanssa aika hiton hyvä Saa säädeltyä eri säätöjä (valotus, aukko, zoom + jotain efektejä esim. mustavalko, seepia jne) kuten oikeissa kameroissakin....

OttoPOI:
Ajotuntumaltaan lähinnä meinasin. Itse olen vuoden verran kohta vaihtelevalla intensiteetillä ajellut Forza3:a räkspoksilla ja siinä on mielestäni selkeästi parempi tuntuma kuin esim. GT4ssä.

Wanhis:
Hieno idea Petriltä tämä Gran Turismo5 ketju. Itselläni toistaiseksi GT4 ja kaikki sen edeltäjät mutta eiköhän tuo vitonenkin tule hankittuksi. GT4:sessa oli myös tuo Photo mode ja olin aivan hulluna siihen ja kuvasin autoja tunnista/päivästä/viikosta toiseen.

dera:
Ajotuntuma GT5:ssä on edelleen ihan suosta. Kokonaisuutena ISO pettymys hehkutukseen nähden. Valikkorakenne jotenkin epäintuitiivinen ja hidas, ajotuntuma ihan silkkaa arcadea vieläkin.
Ainoa syy, miksi tuota tulee veivattua, on upeasti mallinnettu Nordschleife. Pysyy rata mielessä talvikautena jotta voi taas kesällä käydä parit armco:t maksamassa

Ja se vauriomallinnus, mitä niin on hehkutettu...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page