Reittipyynnöt (voimassa olevan Airacin mukaiset) tänne.
Lauri FIN918:
Koordinaattimuodon saat vaihtaa itse RUNEN N872 TEB N623 FLS P612 PEPIN UP612 SUM UN603 AKIVO UP60 ATSIX 5830N 5840N 5750N FOXXE N264A TAFFY J564 PQI J55 ENE
Makso 58€ + Alv
Tuommosen löysin jo vroutesta. Ajattelin jotain vähän pohjosempaa menevää. Noh otin sen vrouten jo .
joonasmi:
EFJO -EFHK olisi hakusessa.
Lauri FIN918:
DCT ODEVO T82 OKLOR
Samppu:
Ehkä jo tämän tiesitkin, mutta vinkkaanpa kuitenkin.
Täältä löytyy Suomen ilmatilan reittikartta (pdf). Suomen sisäiset lennot on helppo suunnitella itse aika pitkälti tuon avulla. Matkalentokorkeudet (parillinen/pariton) voit taas tarkistaa tästä dokumentista. Paljon nopeampi tapa kuin kysellä täällä ja samalla ehkä oppii jotain uutta. Maan sisäiset reitit kun ovat pisimmilläänkin melko yksinkertaisia.
joonasmi:
Ehkä jo tämän tiesitkin, mutta vinkkaanpa kuitenkin.
Täältä löytyy Suomen ilmatilan reittikartta (pdf). Suomen sisäiset lennot on helppo suunnitella itse aika pitkälti tuon avulla. Matkalentokorkeudet (parillinen/pariton) voit taas tarkistaa tästä dokumentista. Paljon nopeampi tapa kuin kysellä täällä ja samalla ehkä oppii jotain uutta. Maan sisäiset reitit kun ovat pisimmilläänkin melko yksinkertaisia.
Joo, kiitoksia. Osaltaan jo tiedossa, ja lähinnä tässä ajatuksena vain kysellä täältä sen takia että reitti olisi varmasti virallinen.
EDIT:
Tuosta matkalentokorkeuden määrittemisestä; esim legille EFJO-EFHK, kuinka ja millä perustein se katsotaan? Välihän on kovin lyhyt.
Navigation