Start av Malmö Aviation virtual
kapten_joel:
-Ja jag hoppas verkligen att Nicklas fortfarande styr i totarna, för hemsidan är ruggit snygg vill jag lova! och detta kan bli mycket bra.
Jag fick även tillstånd, och pratade med Bengt R. På Mavia om detta, och han såg mycket positivt på idén av att skapa ett VA av Mavia.
Kommer bli kul att flyga QWsimmen också, hoppas även att den funkar till FLIGHT senare.
M.v.h.
//Joel
Tim Tedesund:
Ja jag kan gärna hjälpa till om det skulle behövas. Känner chefen som jobbar på Operations kontoret i Malmö så jag kan lätt få information om rutter, flygplan och liknande Men vi får se vad Nicklas säger
-Tim
maxlk96:
Hur går det med detta projekt? Några tampar som fortfarande dras i?
kapten_joel:
Nej jag tror tyvärr inte det då Nicklas har lagt ner flygsimmandet vad jag vet. Ni kan ju kika med honom, alltså PMa och kolla om Ni får något svar.
Annars ligger nog hemsidan kvar på malmoavitaionvirtual.se, eller om det var Maviavirtual.se
Jag vet att han fick ett nej av Bengt efter att tog över efter mig, jag fick ett ja dock.
Vet inte hur de ser på detta nu, men ska Ni dra igång med detta igen så får Ni nog skynda Er på, snart byter de flygplanstyp.
Jag hoppas Ni alla får en skön sommar!
M.v.h.
//Joel
Navigation