Keskustelua perseenpäristimistä

<< < (8/11) > >>

Makoy:
Nostetaanpas tätä ylöspäin seuraavalla ajatuksella.
Force ohjainhan reagoi turbulenssiin, jos olen oikein käsittänyt?
Mulla ei itellä ole tollaista ollut, siispä kysymys että miten voimakkaasti se reagoi?
Voiskohan sitä käyttää penkin tutinoihin turbulensseissa modattuna jotenkin?

Marco

Esko:
Hei kaikki!

Meidän Convair Metropolitan simulaattorissa on buttkickeri asennettu kapteeni tuolin alustaan, se on toiminut ihan hienosti tähän menneessä.
Varsinkin nais ihmiset ovat erittäin tyytyväiset.
Myvää Juhannusta teille kaikille, Esko.

mmakela:
Joko olet Marco saanut tuon päristimen penkkiin?  Mulla toimii hienosti. Aika hurinaa tuo pitää ja tuolia
piti nostaa vähän "lattiasta", ettei alakerran ilme tiukkene.
...ja kuvia sitten.

Makoy:

Joko olet Marco saanut tuon päristimen penkkiin?  Mulla toimii hienosti. Aika hurinaa tuo pitää ja tuolia
piti nostaa vähän "lattiasta", ettei alakerran ilme tiukkene.
...ja kuvia sitten.

Terve Markus,
En ole vielä testaillut, penkit on vielä piirrustusasteella paperilla. Pystyykö muuten tollasen autovahvistimen laittaa kiinni tietsikan virtalähteeseen?
Noita vahvareita sais käytettynä parilla kympillä.
Mä ajattelin laittaa istuinosaan jotain kumijuttua, ettei alakerrasta tule palautetta : )

t-Marco

mmakela:
No tuo kannattaa selvittää.  Itse ostin autovahvarin ja ajattelin löytäväni siihen sopivan adapterin.
Eipä sitten ollutkaan helppo juttu.  Vaati liian isot amppeerit tuo vahvistin normaalille muuntajalle.
Vaihtoehdot olivat ostaa 300€ muuntaja, rakentaa sellainen osista, tai käyttää tässä auton akkua ja
latailla sitä akkulaturilla:-(   No onneksi löysin tämän simexin.  Siinä on ollut kuulemma yksilövikoja,
mutta mulla toimii ok.  Laitin koteloon vielä ylimääräisen tuulettimen.  Jos taas ajattelet tavallista stereon
viritinvahvistinta, niin toivottavasti matalat riittävät. Tarvitsisit oikeastaan verkkovirtaan liitettävän subbarin.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page