SAS903 ESSA-KEWR.
charliecdu:
I övrigt så undrar jag om man i Economy tex. SAS köpa extra mat om man blir hungrig?, det framgick inte på deras hemsida, eller så har jag missat det?!
Är det stor skillnad på att komma till EWR och JFK?
Rekommenderar starkt att du åker SAS! Jag har aldrig behövt betala för något i economy, under cruise om man vill ha lite snacks eller något liknande så är det som dom andra säger att man går till bakre delen av planet och där kan man plocka på sig det man behöver
Och EWR är helt klart ett mycket bättre alternativ en JFK.
Charlie
alexander96:
När jag flög till USA i somras med SAS A330 så var jag väldigt nöjd. Trevlig personal, och maten var faktiskt god i economy! Jag gillade A330 väldigt mycekt, även om jag tyckte att det lät väldigt mycket inne i kabinen... Men jag rekommenderar iallafall SAS. Newark var allt en lustig flygplats. Det gick snabbt att ta sig runt, snabb och bra security osv. Men dock så obarmhärtigt tråkig flygplats. Ingen taxfree att tala om, och itne mycket att se på flygplatsen. Dock rätt mycekt intressant trafik på plattan, men det är det nog mera av på JFK.
Edit:
Glömde nämna att det var bara att gå bak till galley i planet och be om en dricka, lättare snack så fick man det utan extra kostnad.
kapten_joel:
Tack för svaren!, det låter ju som att SAS är ett mycket bra alternativ helt klart! Jag skulle nog flyga Economy iaf. Ska kika lite på priser till sommaren/sensommaren redan nu.
M.v.h.
//Joel
Navigation