SAS903 ESSA-KEWR.
alexander96:
Kommer inte ihåg hur det var just till EWR, men det brukar vara mat efter starten och kanske 1,5 timmar före landning. Du får välja mellan fisk eller kyckling till varmrätt och frukosten brukar vara dessa förargeliga varma omeletterna som INTE är goda enligt mitt tycke, men fråga issåfall efter en kall. Brukar vara en dricka till maten, men du kan alltid gå bak till det bakre galleyt där det finns mer läsk, godis, snacks och polarmacka. Brukar gås med vattenflaskor under mörkläggningsperioden i kabinen.
Du vill bara inte veta vad du missar i C
Nyttig info. Finns det läsk, snacks, macka, etc som man kan köpa/få mellan måltiderna?
jhz94:
Läs igen
. Brukar vara en dricka till maten, men du kan alltid gå bak till det bakre galleyt där det finns mer läsk, godis, snacks och polarmacka.
Jag vet inte om det är gratis igentligen då jag åkte med pappa :/ Men fråga på http://www.facebook.com/sas
alexander96:
Läs igen Jag vet inte om det är gratis igentligen då jag åkte med pappa :/ Men fråga på http://www.facebook.com/sas
Okej, ska kolla upp det. Tack för svar!
kitte:
Nu har du väl hyfsat med sås i en Macbook Pro, men i ecoonomy-klassen finns (fanns) det inget strömuttag i stolen vilket jag tyckte var väldigt snålt. Jag blev uppgraderad vid en flight och fick Foppa Forsberg som stolskompis men framförallt ström och det förenklade saker lite. Sedan kan du glömma att be om att få besöka cockpit. Det är extra känsligt med transatlantiska flygningar och det lönar sig heller inte att kasta sig på golvet i gången och sparka och skrika. Det var förbaskat trångt där också för den delen.
alexander96:
Nu har du väl hyfsat med sås i en Macbook Pro, men i ecoonomy-klassen finns (fanns) det inget strömuttag i stolen vilket jag tyckte var väldigt snålt. Jag blev uppgraderad vid en flight och fick Foppa Forsberg som stolskompis men framförallt ström och det förenklade saker lite. Sedan kan du glömma att be om att få besöka cockpit. Det är extra känsligt med transatlantiska flygningar och det lönar sig heller inte att kasta sig på golvet i gången och sparka och skrika. Det var förbaskat trångt där också för den delen.
Hade inte ens tanken om att fråga om att få gå in i cockpit. Vet hur känsligt det där är. Jag kommerb berätta om hur resan var sedan!
Navigation